۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

طبقه سوم


جشنواره نوشت :
روز دهم - روز آخر :
طبقه ي سوم امتياز 10/5
طبقه ي سوم را " بيژن ميرباقري" ساخته . از ميرباقري ها من يكي كه داوود را ترجيح مي دهم!به هر حال طبقه ي سوم يك جورهايي تئاتر بود. اصلا تو بگو تله تئاتر. بار اصلي داستان بر عهده ي " پگاه آهنگراني" و " مهناز افشار" بود.
داستان درباره ي دختري است كه در جريان فرار از يك پارتي از ايوان پرت شده و وارد خانه ي طبقه يسوم كه تنها ساكنش "مهناز افشار" است مي شود و ...

نكات مثبت :
- بازي ها خوب بودند ، عالي نبودند ولي خوب بودند. مهناز افشار نشان داد لااقل بازيگري هم مي داند.
- داستان در جاهايي خوب در آمده بود. البته در جاهاي خيلي معدودي.
- ايده ي سنگ كليه داشتن افشار خوب بود.

نكات منفي :
- كليت داستان جذابيت نداشت. يعني من تماشاگر خيلي هم نگران نمي شدم. شايد هم به خاطر دور بودن فضاي آدم هاي قصه ، از دنياي من بود. يك جورهايي درد مرفهين بي درد بود!
- كارگردان از ما انتظار داشت براي مهناز افشار دل بسوزانيم؟! يا براي آهنگراني ؟ من كه دلم بيشتر از همه براي پسره سوخت كه آن همه ريسك كرد و آخرش براي كاري كه آن قدرها هم مهم نبود ، بايد آدم بده ي ماجرا مي شد!

پ.ن.:
احتمالا موقع اكران به خاطر بازيگران ، عده ي زيادي را به سينما بكشاند و حال عده ي زيادتري را بگيرد.

پ.ن.2:
بالاخره تمام شد!

هیچ نظری موجود نیست: