۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

در نوشابه باز كن

وقتي يكي داره ازت تعريف مي كنه و هي برات در نوشابه باز مي كنه ، خيلي مهمه كه ببيني طرف كيه!
اگه طرفت آدم دزد و عوضي و ناحسابي و بي شخصيتي بود ، كه واي به حالت . بايد يه فكر اساسي درباره ي خودت بكني.
اما نه اگه طرف خودش آدم حسابي بود كه خوش به حالت . برو حالشو ببر.

حالا قضيه ي ما اين چند روز شده همين. اين شركت ما يه مدير امور مالي داره كه به موزماري و دغل كاري و حرام خدا را حلال كردن و برعكس و خلاصه هر چيز بدي كه بگوييد شهره است (البته از حق نگذريم نه از اون لحاظ ها!) ايشون اين اواخر كه بنده براي كارم مدام در دفترشون حاضر شدم انقدر از بنده تعريف كرده كه به خودم بدجور شك كردم. خودكشي لازم شدم يه جورايي.
صدتا فحش مي داد اما انقدر تعريف نمي كرد. اگر من مورد تاييد همچي آدمي هستم كه واي به حالم :(

۱ نظر:

دونقطه گفت...

برو عقب تر خانوم ..اصلا کنار من راه نرو :دی