۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

سگ خوش پروپاچه!


بين همه ي ضرب المثل ها بعضي هاش هست كه آدم بيشتر باهاشون حال مي كنه.
كاري به معنيشون و كاربردو ايناشون ندارم. همين جوري بيشتر كيف مي دن!!
براي من اين ضرب المثل يه چيز ديگه است:

" ديگي كه واسه من نمي جوشه، مي خوام سر سگ توش بجوشه!!"
فراموش نكنيد مهم ترين قسمتش "سر سگش" مي باشد كه بايد كلا با تشديد ادا شود و ميزان تشديد بستگي به نوع ديگ ، اندازه ي سر سگ و كلا آدمي دارد كه ديگ دارد براي او مي جوشد و نه براي من!!

ضرب المثل مورد علاقه ي شما؟!

پ.ن.:
ضرب المثل مورد علاقه ي "ثنا" :
" تو بدم ، بميرو بدم"!!

پ.ن.2:
اينو يادم رفت . اين هم خيلي باحاله!
" خيلي خوش پروپاچه است ، لب خزينه هم مي شينه"!

۷ نظر:

ناپدید گفت...

1. سگو با نانچیکو بزنی این کارو نمی کنه.
2. سگ صاحابشو نمیشناسه
3. دیگ به دیگ میگه روت سیا، سه پایه میگه صل علی
4. پشه رو روی هوا نعل میکنه
5. آب که از سر گذشت چه یه وجب چه خیارشور، فرقی به حالت نمی کنه بی شعور !
6. مرد باید حرومزاده باشه !

Maanta گفت...

به ناپديد:
خجالت نكش. كامنت خودته . يه صدتا ديگه رديف كن!
بعدشم اين شماره شيش رو خودتون افاضات فرموديد اونوقت؟!! والللا!

ناپدید گفت...

بعله کامنت خودمه دوس دارم یه کیلومتر توش بنویسم.
در مورد شماره ی 6 هم عرض کنم که این جمله نتیجه ی سالها تحقیقات خودمه. اوایل شعارم این بود که مرد، باید سیبیل داشته باشه، پشت مو داشته باشه، شکم داشته باشه، بعد یواش یواش به این رسیدم که مرد باید بوگند بده! حالا بوی سیگار، عرق، هرچی. بوگند !
بعدها فهمیدم مرد باید همیشه صورتش و روی سینه ش بخاره!
اما حالا به این نتیجه رسیدم که مرد کلاً باید حرومزاده باشه !
البته متاسفانه یا خوشبختانه خودم هنوز مرد نشدم. فقط شکم دارم!

ناشناس گفت...

سلام
خانم جان! شوما یه لطفی کن دم عیدی این فید وبلاگو تعمیر کن. آخه چرا فکر من پیرمرد رو نمیکنی ؟ باید پاشم از گوگل ریدر هی بیام اینجا ببینم آپ کردی یا نه؟ خدا رو خوش میاد ؟
حالا این کارو بکن گزارش بده:
برو به customize --> settings --> site feed، ببین Allow Blog Feeds چی چیه، اگه None بود، تغییر بده، اگه نبود، بزار رو یه چیزی، save کن. بعدش بیا بیرون، دوباره برو داخل، تغییر بده به Short یاFull. اگه درست شد، حق ویزیتو خرج فقرا کن.
1- این نقشه رو گم نکنی... یه نسخه بیشتر ندارم !
2- شوما تو عنوان اسم این وبلاگ ضمن تجدیدنظر، یه واژه ی فیلمی چیزی اضافه کن. طبق آمار موثق 73.4درصدش راجع به فیلمه آبجی !
3- اون ناپدید خان یا ناپدید خانم ضمن دریافت لوح زرین، مورد تشویق حضار قرار گرفت به خاطر ... شماره5. روحت شاد

والسلام، مریض بعدی لطفن !

Maanta گفت...

به ناپديد :
اه حالمو به هم زدي! شما مردا حتما بايد از اين چيزاي متهوع! حرف بزنيد! حالا ما هيچي نمي گيم خودتون هم خودتونو بزنيد به كوچه علي چپ!

به مهران!!
دكتر از اول روي Short بود. حالا يه تغييراتي دادم خوددرماني! ببينم درست مي شه يا نه!
ضمنا معلوم نيست اين ناپديد خان هست نه خانم ؟ از ادبيات روح نوازش معلومه ديگه!

ناشناس گفت...

به مائنتا:
درست شد آبجی. خیر از جوونیت ببینی. مورد 2 رو که گفتم، دریاب. فقرا رو هم ایضا.

به ناپدید خان:
بدون فوت وقت اون لوح زرین رو به دبیرخانه عودت دهید. این الفاظ و سکنات و وجنات و کامنتات، شایستگی شما رو ازبین برد.

Maanta گفت...

به مهران :
خدا رو شكر. از مرگ حتمي نجات يافت.
مورد دو رو هم چيكار كنم ؟73.4 درصد زندگي خودم هم شده سينما! مخصوصا كه الان 1000 تا فيلم دستم رسيده!! خدا رو شكر بعضياشو ديدم والا!!
تازه من فقط فيلم هاي خوب رو مي نويسم!ولي چشم كم تر از سينما مي نويسم. ديگه؟!