۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

من مطمئنم!


از چند سال قبل بود كه شهرداري شروع كرد به گذاشتن اين كيسه هاي شن مخصوص برف؟
پارسال بود يا پيارسال؟
خلاصه از همون سال ، ديگه برف نيومد.يعني يه برفي كه بشه بهش گفت برف نيومد!
من خودم تحقيقات كردم.
حالا هي شما بگيد خرافاته.
ولي من مطمئنم.
بين اين كيسه ها و برف نسبت مستقيم وجود داره. شايد هم غير مستقيم!
اصلا معني نداره ما براي چيزي پيش گيري كنيم. حالا گيريم اون چيز برف باشه و پيشگيري از بحران ما در حد چند تا كيسه ي رنگي رنگيه شن!



پ.ن. :
ديديد گفتم خدا نيافريده روزي كه من حرف نداشته باشم بزنم!
تازه امروز سرحال نبودم!!
بعدا نوشت :
عكس مال به گمانم سه سال پيشه. همون سالي كه گاز قطع شده بود. تو اون سرما بماند ما خودمان را چه طور گرم كرديم! به هر حال مدل مو رو حال مي كنيد؟

۷ نظر:

مسافر گفت...

با این سنگرای که شهرداری میبنده، بایدم برف بترسه و نیاد پایین!

حضورناپدید گفت...

لایکس مسافرز کامنت

Ali گفت...

bloghaye akhiretan ra khandam! basi lezat bordam va ta jaE ke vaght ejaze bedahad baz khaham gasht va sar khaham zad be in blog

علیرضا گفت...

الان این مائانتا که میگن همینیه که تو عکسه؟؟ :))

علیرضا گفت...

می بینم که نظرات اینجا هم سانسور شده! حالا هی بیاین در سکوت اختشاش کنین! چه معنی داره آخه! آدم باید از خودش شروع کنه! آزادی بیان رو عرض میکنم خدمتتون :دی

Maanta گفت...

مگه ما چي مون از بقيه كمتره؟! همه سانسور كنن ما نكنيم؟!

سامانتا گفت...

دلم برف مي خواد به خصوص امسال كه نزديكيم با هم آدم برفي مي سازيم.