۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

بروآدم باش!


آخه برادر من ، خواهر من!
از قديم گفتن ادب مرد به ز دولت اوست. فرداي روز برگردن بگن فلاني آدم با ادب و كمالاتيه خوبه يا بگن طرف تو كارش يك بود؟
آخه ارزش كدوم بيشتره؟ آدم خوب بودن جدا نمي ارزه انقدر كه به خودت يه خورده زحمت بدي؟
خوبه فردا برگردن بهت بگن دزد ، نامرد ، بي خلاقيت؟
بالاخره ماه كه تا ابد پشت ابر نمي مونه . يكي پيدا مي شه دستتو رو كنه . امروز نه فردا . فردا نه پس فردا
آخرش كه چي؟!
نكن بابا اين كارو! به خاطر دو روز دنيا اسمتو خراب نكن.
به قول مرحوم سعدي :
" سعديا مرد نكونام نميرد هرگز .......
بابا به جون خودت باور كن نه تنها احترامت كم نمي شه تازه خيلي بيشتر هم مي شه. اصلا مردم يه جور ديگه نگاهت مي كنند. مي فهمن كه تو دروغگو نيستي! به شعورشون توهين نكردي. فكر نكردي همه جز خودت بلانسبت گاگول تشريف دارن.

بيا بيا و متحول شو از اين به بعد در حد يه جمله نه بيشتر اول كارت بزن :
"با الهام از ........ "

ديدي چه راحته. آفرين پسر/دختر خوب ! برو آدم باش!

پ.ن. :
1-ورداشته " Hang Over" رو به نام مسافران به خوردمون ميده پررو پررو به روي مبارك هم نمياره!! بابا جدا ايول رو رو برم!

2- باز خدا پدر مسافري ها رو بيامرزه. لااقل يه كم فسفر سوزوندن فقط يه جورايي ( كمي بيشتر از يه جورايي ) الهام گرفتن خير سرشون. اون يكي كه برداشته : " What is that? A sparrow" رو صحنه به صحنه Copy Paste كرده يه نسخه ي كپي برابر اصل بي كيفيت تحويل داده! خدا مي دونه مسئولين IQ صدا و سيما رو چه قدر تيغ زده بابت اين مزخرفي كه ساخته!!! طرف حتي نكرده براي تنوع زاويه دوربين رو كمي عوض كنه.

۱ نظر:

م م فرزند ع گفت...

من تا همین آخر نوشتت فکر میکردم منظورت آق محمود خودمونه!
بابا مگه فیلمای وطنی دیدن داره؟
خوب نیگا نکن. من که گفتم دنیای بی تلویزیون جای بهتریه، گوش نمیدی!