۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

تا چششون در اد...


آخه بابا كه چي؟
هر سال خدا بر مي داريد يه گزارش مي ريد : حاشيه دربي تهران
بعد هم يك مشت آدم را كه خودشان براي خودشان احترام قائل نيستند چه برسد به ديگران را نشان مي دهيد و خودتان هم كيف مي كنيد كه بابا ايول عشق فوتبال
بابا آخه برادر من ، نشان نده اين ها را ، به خدا خجالت دارد. طرف مي گه از بروجرد ديشب رسيدم . شب دم در ورزشگاه خوابيدم تازه بليط 1000 توماني را هم 24000 تومان پياده شدم به عشق چه مي دونم مثلا پرسپوليس.
برادر من شما خيلي غلط فرمودي يه همچي كاري كردي!
خوشت مياد عينهو حيوانات محترم! بريزندتان توي استاديوم قراضه شون كه دستشويي هاش روي عالم رو سفيد كرده ؟!! بعد هم آخر سر از ترس فرهنگ بالاي همين شما تباني كنند شش سال آزگار همتون روبذارن سر كار با يه نتيجه ي مزخرف 1-1؟!! ها خوشت مياد؟!
بابا تو آخه خودت براي خودت شاءن قائل نيستي از اينا كه به هر حال سودشون رو مي برن چه توقعي داري؟تو دلت واسه خودت و شخصيتت نمي سوزه بعد انتظار داري اينا برات استاديوم بسازن در حد " نيو كمپ" ؟!
بابا اين كه ديگه پرايد نيست كه از بي پولي مجبور باشي هر چي هم آشغاله باز هم بخريش ! بابا اينو كه ديگه مي توني نري استاديوم. آقا خوب نرو. تحريمش كن ! اين قدر نرو تا چششون در آد.
آخه همين كارا رو مي كنيد كه اينا بي خيال اون آشغالدوني به اصطلاح استاديومشون مي شن ميگن چرا خرجش كنيم اينا كه برا همينش ميان شب پشت در مي خوابن!
بابا نمي خواد شما دنيا رو عوض كنيد و سبز بپوشيد هي بگيد دموكراسي. به خدا همين كوچولو كوچولوهارو اصلاح كنيد كم كم مي بينيد چه همه چي درست ميشه. سنگ بزرگ علامت نزدنه . از همين چيزاي كوچيك شروع كنيد تورو خدا!!
آخه بابا مگه نعوذبا.. فردا قراره خدا نازل بشه اون تو كه شب اومدي پشت در خوابيدي. باباب نكن اين كارو. قباحت داره به جون خودت. مردم چي مي گن؟!!!


پ.ن.:
اين رو ننوشتم كه بگم مسئولين حق دارن هر غلطي مي خوان مرتكب بشم. اينو به خودمون گفتم چون از اونا نااميد شدم. گفتم بلكم خودمون يه كاري كنيم! همين...

۱ نظر:

م م فرزند ع گفت...

حالا پراید قرمز بخریم با آبی؟

کاملا موافقم با تحریم.