۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

برادر جغله + 10




فردا تولد برادر جغله مان مي باشد.
يادم نمي آيد قبل از او زندگيمان چه شكلي داشت. اما مطمئنم خيلي آرام تر و البته كسل كننده تر از الان بود. و صد البته تميزتر :)
1- بهش مي گم : استاد آواز ايران كيه؟
مي گه علي فروتن!!!!
2- معمولا وسط سريال هاي خيلي رو عادت دارم برگردم به بقيه بگم سنگ بود متحول شده بود . شما چرا متحول نمي شيد؟
- آخر سريال برگشته مي گه : من متحول بودم ، اين سريال رو ديدم سنگ شدم!!
3- بعد از خوردن يه بلال به چه گندگي برداشته رو يه كاغذ نوشته : " علت مرگ ، خوردن اين ابربلال به تنهايي"!!! بعدشم كنار بلال خورده شده در حالي كه اين كاغذه رو گذاشته كنارش ، يه ساعتي دراز كشيده و خودش رو زده به مردن!
4- از تفريحات سالم اين بچه ، جزغاله كردن پشه هاي بي نوا با جريان الكتريسيته است!! به گمانم در آينده از كاركنان ممتاز ابوغريبي ، كهريزكي جايي بشه! البته اگز از تيراندازي با تيرهاي تيركمان دست سازش به گربه ها بگذريم! هر چند تا به حال كه هيچ كدام از تيرهاش به گربه ها نخورده
5- روي در اتاقش رو پر كرده از برچسب يه سري حيوان . بعدش هم برداشته روي يك تكه كاغذ نوشته ، حيوانات را نكنيد . هر كس بكند خودش همان حيواني است كه كنده است!!
6- از روز دوم پيش دبستاني تا امروز كه كلاس پنجمه ! دچار همان ياس فلسفي اي شده كه ما همه از سال سوم دبيرستان به بعد دچارش مي شديم! از همان اول به اين مسئله پي برد كه رفتن به مدرسه تلف كردن عمر است و هدر دادن فرصت آموختن!!
7- در هيچ كدام از جمله هايش نيست كه كلمات " ديناميت " ، " انفجار" و " آرميچر" را نشنويد!
8 - در انشايي كه سوم دبستان درباره ي " فلسطين " نوشته بود ، گفته بود : مردم فلسطين حقشان است بميرند!!! چون خودشان مبارزه نمي كنند و مظلوم هستند! چرا با هم نمي جنگند تا اسراييل را نابود كنند؟!! ( البته نقل به مضمون)
9- اين روزها رمان " هري پاتر " را مي خواند . دفتر " ورد" دارد! براي خودش چوب جادو درست كرده. مشغول اختراع انواع ورد است و زمزمه هايي از مدرسه به گوش مي رسد كه گروه " هري پاتر" تشكيل داده و عضوگيري مي كند!
10 - در حال حاضر روزي صد بار " پاندا كنگ فوكار" تماشا مي كند. سريال مورد علاقه اش " دوران كهن " است و شبكه ي مورد علاقه اش " شبكه 7" !!!

اين هم 10 نكته راجع به برادر جغله ما !!! به سبك روزنامه هاي زرد !
من هنوز هديه تولدش را نخريده ام! بدبختي فكرم به هيچ جا قد نمي دهد !.

۲ نظر:

علیرضا گفت...

تولدش میارک! :)
دلم یه برادر کوچیکتر خواست :))

Maanta گفت...

اصلا دلتون نخواد. من فقط خوبيهاشو نوشتم :)