۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

نمك گير


آقا برداشته ايم مثل اين بلانسبت .... ها ، خودمان را انداخته ايم توي دنيايي از سريال . اين سريال هاي اونور آب هم نمي دانيم تويش چي چي دارد كه آدم را نمك گير ميكند. اين دي وي دي اول را كه مي گذاري ، يك وقت سر بلند مي كني مي بيني سه ساعته نشستي جلوي اين تابلوي چند در چند جم نخوردي!!!
اين بلاييه كه ديشب سر اين جناب آمد. آخه اون هم با چه سريالي! Jericho!!
آخ اگه بدونيد اين سريال چه قدر آمريكاييه! از اين سريال ها كه تو هر فريم بالاخره يه جوري يه گوشه از پرچم آمريكا چپونده شده و چپ و راست رو همه چي نوشته Uncle Sam.
خلاصه مجموعه اي است براي خودش. هيچ چيزش هم منطق ندارد. البته بذاريد زياد سخت نگيرم ، اونوقت بالاخره يه شير پاك خورده اي پيدا مي شه بگه اگه اين قدر كه مي گي بيخوديه اين سريال ، پس چرا تا سه صبح نشستي پاش!!؟ حرف حساب هم كه جواب نداره.
فقط با اين چند سريال كه ديدم اين مدت ، بايد بگم كه اين ابناء بشر در آن طرف آب ، بسي هنر بگير و بنشان را بلدند. استادند اصلا براي خودشان. شايد هم قضيه همان مرغ همسايه است كه براي ما ايراني جماعت ، تا ابدالدهر غاز خواهد بود.
به هرحال مهم اين است كه بنده الان روز شنبه اي كه بيشتر اين مملكت تعطيل است ، با سردرد و چشم هايي كه به زور باز مانده ، نشسته ام پشت اين ميز و آي دارم از خواب مي ميرم. اونوقت ته دلم مي گم كه آخ اگه مي شد زودتر بريم من ببينم آخر اين سرياله چي مي شه!


پ.ن.:
راستي قسمت اول "آشپزباشي" رو ديديد؟ آقا ما به كسايي كه بيماري قلبي دارن اكيدا توصيه ميكنيم نبينن اين سريال رو! آقا مرديم از گشنگي بس كه غذاهاي خوشمزه ديديم تو اين سريال.

۳ نظر:

نیلوفر.. گفت...

من همیشه سر سر یال های کره ای چنین بلایی سرم می یاد..همین هفته ی پیش توی اوج درس و پروژه بنده نشتم 25 قسمت از پسران برتر از گل دیدم ..فقط از خدام بود کلاس تشکیل نشه برسم خونه ادامه اش رو ببینم :دی حالا از خوابم در حال مردن بودم مهم نبوداا :دی

الان باهات کاملا همدردی کردم ..پس مثل تو آدم های بلانسبت زیادن :دی

علیرضا گفت...

یه سریال چند وقت پیش تبلیغشو دیدم توی وبلاگها به نام glee نمی دونم دیدین یا نه. میگن شاد و موزیکاله
کلا خیلی هوس سریال مهیج کردم. لاست خوب بود ولی سیزن چهارش خوشم نمیومد دیگه ندیدم. پریزن برک هم تا وسطای سیزن دو دیدم. یه چیز درست حسابی میخوام که چرت نباشه مثل سریالهای خودمون یا تخیلی بیش از حد مثل لاست.

این آشپزباشی هم که نصف فیلم داشت دل ما رو می برد :))

علیرضا گفت...

یه سریال چند وقت پیش تبلیغشو دیدم توی وبلاگها به نام glee نمی دونم دیدین یا نه. میگن شاد و موزیکاله
کلا خیلی هوس سریال مهیج کردم. لاست خوب بود ولی سیزن چهارش خوشم نمیومد دیگه ندیدم. پریزن برک هم تا وسطای سیزن دو دیدم. یه چیز درست حسابی میخوام که چرت نباشه مثل سریالهای خودمون یا تخیلی بیش از حد مثل لاست.

این آشپزباشی هم که نصف فیلم داشت دل ما رو می برد :))