۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

اختاپوس پل ، هر چي تو بگي...

اختاپوس زشت بي ريخت هشت پاي خاك بر اون سر قلمبه اش ، پاشده رفته تو ظرف آرژانتين !
 همون اختاپوسه رو مي گم كه تو آلمان از نوستر آداموس هم اين روزا مهم تر شده و نتيجه ي بازي ها رو پيش بيني مي كنه. خب آخه كله كدوي بدرنگ متهوع! يه ذره اون عقل نداشته ات رو به كار مي گرفتي و اون چشم هاي ورقلمبيده ي كورت رو باز مي كردي كه برنداري اشتباهي بري تو ظرف آرژانتين و بد تو رودربايستي اون همه چشم كه زل زدن بهت مجبور شي همون جا بموني!
هنوز هم دير نشده ها ، فردا پس فردايي كه بازي برگزار شه و آرژانتين ببازه و خذف شه ، ضايع مي شي بالكل مي ري به فناها! از ما گفتن ...




پ.ن.:
نه اين كه من طرفدار آلمان باشما! اصولا از اين تيم بدم هم مياد و يه جورايي نوستالژي منفي دارم نسبت بهش از بس كه اون موقع ها كه من فوتبال نمي ديدم اين مونا طرفدار آلمان بود و من از شنيدن اسم كلينزمن و لوتار ماتئوس و اينا بدم ميومد. اما آلماني كه الان داره بازي مي كنه رو مي شه دوست نداشت اما نمي شه به اون همه نظم و تفكر احترام نگذاشت . آلمان هم شطرنجي بازي مي كنه اما برخلاف تيم هاي مزخرفي مثل يونان و سوييس ، شطرنجشون رو قشنگ و فوتبالي بازي مي كنن. آدم لذت مي بره از اون همه حساب كتاب و پاس از قبل نوشته شده!
و نه اين كه من از آرژانتين بدم بيادا ، نه. اما از اونجايي كه از وقتي يادم مياد از اين مارادونا متنفر بودم ( آخه ما مارادونا رو با بازي هاش نشناختيم ، از وقتي شناختيمش يا الكلي بود ، يا معتاد يا داشت خبرنگارا رو مي زد!) و از اون جا كه اصولا بنده فوتبال آمريكاي لاتيني رو دوست دارم اما ورژن اروپاييش رو يعني اسپانيا ، پرتغال و هلند رو! در نتيجه حتي با وجود "مسي" ، باز هم نمي تونم طرفداري راه راه هاي آبي آرژانتين رو بكنم هر چه قدر هم كه با بغل كردن هاي مارادونا و رفتارش با بازيكنا حال بكنم!و حتي با اين كه معتقدم بردن آرژانتين تو دور بعد براي اسپانيا آسون تره تا بردن آلمان!

اصلا اين طرفداري ما از آلمان رو بذاريد به حساب اين كه تو هر بازي آدم بالاخره بايد طرفدار يه تيم باشه ديگه والّا بازي كلا بي مزه مي شه مي ره پي كارش...

پ.ن. 2:
فينال رويايي من آرژانتين - اسپانيا بود . ولي حيف كه طبق گروه بندي امكان نداره . و مجبورم به فكر اسپانيا - هلند باشم. فقط كاش هلند ، برزيل رو حذف كنه! آخ اگه بشه ، چي مي شه!



بعدانوشت:
آقا به ما اطلاعات غلط دادن! ما هم برداشتيم اين اختاپوس بي نوا رو مورد عنايت قرار داديم. اين بيچاره كه درست پيش بيني كرده و رفته تو ظرف آلمان!
اي مرگ بر اخباررسان هاي شايع ساز دروغ گو كه باعث تفرقه و لعن و نفرين مي شن!!

۴ نظر:

امیر گفت...

ايشالا يه كوسه اي چيزي اين اختاپوسه رو بخوره از شرش راحت شيم با اين انتخابهاش!

Maanta گفت...

حسوديت ميشه!؟ مي بيني IQ اش بالاست حسوديت شده!؟

امیر گفت...

وقتي IQاش گريبان اسپانياتون رو گرفت شما هم در وجوب كوسه براي يك اختاپوس فضول، با من هم عقيده خواهيد شد.

Maanta گفت...

عمرا! اختاپوس پل ، عينهو خودم طرفداره حقيقته! هم چين بره بشينه روي ظرف اسپانيا كه ملت حال كنن از اين همه IQ!