۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

میلیاردی!

از صبح تا به حال دارم این قرارداد مزخرف را به انگلیسی بر می گردانم. خوب است طی کرده ام که من مترجم نیستم و ترجمه نمی کنم. چه قدر هم که گوش داده اند.
اصلا به من چه که قراردادتان میلیاردی است. هم چین می گن میلیاردی , انگار قرار است یک میلیاردش را جرینگی به من بدهند. بیشین بابا!
البته خداییش کلی چیز یاد گرفتم. از این به بعد می روم توی کار تنظیم قرارداد!!نه این که خیلی هم دوست دارم این کار را!
به هرحال تا پنج شنبه همین آش است و کاسه و شانس بیاورم بتوانم یک دقیقه بیایم این جا و ... هر چند من را که می شناسید. پس هم چنان در خدمتتان هستم .!
فعلا بروم که اگر یک دقیقه ی دیگر به این مونیتور نگاه کنم , چشمانم قلپی از کاسه می افتند بیرون. بعد پول از کارافتادگی ام  را کی می دهد؟ مستر ح. لابد!!!


پ.ن.:

عکس بچگی های ژاوی هرناندز را ببینید البته وقتی باز شد!







۲ نظر:

مسلم گفت...

برای اینکه مشکل عکس گاشتنت حل شه. به جای آپلود خود عکسا تو فضای بلاگر، اونا رو یه جای دیگه مثل پرشین گیگ یا گوگل آپلود کن بعد لینکشونو بذار اینجا.

Maanta گفت...

فعلا که نمیشه! ولی ممنون. بعدا امتحانش می کنم.