۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

Happy Three Friends - Episode1,Chapter1 : A night Fooling around


ديشب بالاخره بعد از كلي كش و قوس به عروسي عاطي رسيديم!
جاتون خالي خيلي خوش گذشت البته اگر از صداي انكرالاصوات خواننده محترم كه تالار را با نغمه هاي ايراني شبكه چهار البته منهاي آهنگ و اجراي شعر " من مانده ام تنهاي تنها" از ايرج بسطامي!!!! وسط عروسي و صد البته جاماندن لباسم در تالار!
ساعت حدود 11 موني اومد دنبالمون كه من و پگي رو ببره خونه!!! و موني همانا و اراذل بازي همان!!
خلاصه تمام مسير تا حوالي .. ... به كمال اوباشگري گذشت تا اين كه حدود 11:50 رسيديم به خانه ي سم و از آن جا كه تولد ايشون تشريف داشت در كمال ضايعي زير پنجره اش رفتيم و نعره ها زدندني تا شايددددد ايشان صداي ناقابل شنيده لحظه اي رخ بنمايانند . اما زهي خيال باطل. لاجرم به اف اف عزيز پناه برديم و پيه التفاتات خانواده گرام در خصوص اين مزاحمت بي موقع به تن ماليديم!
و بعد كه ايشان بالاخره رخ نمودند در كمال 2 سالگي از تهران همراه كمي حركات ناموزون برايشان " هپي برث تو يو" خوانديم! هر چند به علت حمله خنده تنها تا وسط مصرع اول بيشتر خوانده نشد و مابقي اصواتي گوشخراش بود !!!
و يك ربعي در كمال اراذلي مزاحم خواب مردم محل شده و بالاخره پاسي از نيمه شب گذشته بود كه به وصال خانه رسيديم و آن گاه!!
دوزاريمان افتاد كه لباس گراممان در تالار جا مانده و ما بسيار حافظه مايه آبروريزي اي داريم!

به هر حال اين بهترين تبريك تولدي بود كه تا به حال داشتيم. به گمانم به ما بيشتر از خود سم خوش گذشت !
و اين طور شد كه شب پيش نيز به جمع اين چند هفته بي خوابي بنده اضافه گرديد و من همچنان چشمانم را به زور باز نگه مي دارم .




پ.ن. : توضيح واضحات!
عكس مربوطه ، شخصيت هاي كارتون Happy Tree Friends هستند . البته ديشب به نوعي ما Happy 3 Friends بوديم!!
ضمنا لازم به ذكر است كه بين شخصيت هاي كارتون من همان گوزن آبي هستم!

۱ نظر:

سامانتا گفت...

این بهترین و غافلگیرانه ترین تبریک تولدم بود.(هر چند که بزرگترها به خونمون تشنه شدن)اما ارزششو داشت.
ممنون بابت خلاقیتتون!