۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

ايوب خان در جام جهاني

امسال جام جهاني شورش را در آورده است. جدا ديدن بازي ها تا اين جاي كار صبر ايوب مي طلبيده كه بنده هر گونه آشنايي با ايوب خان را از بيخ و بن انكار مي كنم.
اما ديدن نتيجه ها هم خودش كم از صبر ايوب نمي طلبد . حالا گيرم صبر ايوب نه ، اما صبر موسي مقابل خضر! كه مي طلبد. ماجرا طوري شده كه بايد بپرسيم يك يك شدند يا چي؟
خجالت هم نمي كشند با اين بازي هاي بي مزه و سرد و دفاعيشان. باز صد رحمت به تيم هاي گمنام تر! باز از روي بي سوادي ، زير تكنيك و تاكتيك خفه نشده اند و رويشان مي شود كمي بدوند دنبال توپ و يك كمي حال فوتبال را ببرند و بگذارند ما هم حالش را ببريم.

دلمان را خوش كرده ايم به اسپانيا و برزيل و پرتغال كه هنوز يك جورهايي مي دانند فوتبال شطرنج نيست ، فوتبال قرار است عين زندگي پر از اتفاق هاي غيرقابل پيش بيني باشد.
فقط خدا كند اين تيم ها آبروي فوتبال را بخرند.

پ.ن.:
من تا پارسال طرفدار ايتاليا بودم. اما از آن جا كه ديگر كلا اعصاب بازي هاي كسل كننده و اعصاب خردكنشان و آن همه دفاع و آن همه بي مزگي را ندارم همين جا از طرفداريشان استعفا داده و از اين به بعد طرفدار اسپانيا خواهم بود البته با نيم نگاهي به پرتغال

پس عجالتا : Viva Spain  و بروبچ

پ.ن.2 :
مي دانم كه اصولا بازي هاي دور اول بي مزه است . مطمئنا دورهاي بعدي هيجان انگيزتر خواهد شد.البته ان شاء الله.

پ.ن.3:
شايد هم علت بي مزگي بازي ها نبود تيم ايران باشد. اصلا همه ي دنيا مي دانند فوتبال آن چيزي است كه تيم ملي ايران بازي مي كند و لاغير!

۶ نظر:

م.صادق گفت...

ولاغیر....

Maanta گفت...

و لاغير . بر منكرش ...!

سم سم گفت...

اصلا مگه کلا فوتبال هیجان داره؟!

م م فرزند ع گفت...

اصولا هوادار درجه یک آرژانتین و تاتنهام هستم.

enos.ir

Maanta گفت...

به سم سم :
نه پس شطرنج هيجان داره ؟!

به م م :
آرژانتين هم يه جورايي هنوز بلده فوتبال بازي كنه مخصوصا "مسي"
حالا چرا تاتنهام؟!

امیر گفت...

اسپانيا كه باخت. آخه مگه همون ايتاليا چش بود كه رفتي طرفدار اسپانيا شدي؟ D: