۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

يا من اسمه دواء


يك سندرومي هست كه مدت هاست به جانم افتاده. به نظرم اصلا به دنيا كه آمدم مبتلا بودم! شايد هم سندروم نباشد . اختلال ژنتيكي هم مي تواند باشد.هر چه كه هست بعضي مواقع بدجور عود مي كند! و لي از حق هم نبايد بگذرم به من كه خوش مي گذرد. يعني اگر نبود زندگي ام خيلي كسالت بار مي شد
اين روزها باز بدجور عود كرده. و هر چه جلوتر مي رويم وخيم تر هم مي شود! فقط دلم مي سوزد كه تا چند روز ديگر باز مي خوابد و زندگي كمي كسل كننده تر مي شود. هر چند با داشتن اين سندروم يا شايد هم اختلال ژنتيكي زندگي هرگز يكنواخت نخواهد بود . هميشه كسي هست كه به آن دامن بزند.
خيلي شايع نيست اما آن قدرها هم كم نيست كه بتوان ناديده گرفتش. راه درمانش تا اين لحظه كه اين سطور نگاشته مي شود كشف نشده و علت اصلي توفيق نداشتن در كشف درماني موثر براي آن ، عدم استقبال مبتلايان به درمان است
سندروم موردنظر اسم علمي ندارد اما ميان عامه مردم به " مخم و مخم مخالفم" شهرت دارد و از علائم آن اين است كه مهم اين نيست كه ديگران چه مي گويند . مهم اين است كه شما با آن مخالف باشيد
پس از من نپرسيد كه به چه كسي راي مي دهم. ببينيد خودتان به چه كسي راي مي دهيد ؟ من به آن يكي راي خواهم داد!

هیچ نظری موجود نیست: