۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

این روزهایتان را چگونه گذراندید؟

میس فتاحی می گفت : بهترین لهجه  را بین هنرپیشه ها " جولیا رابرتز " دارد. توصیه می کرد برای تمرین , فیلم هایش را ببینیم و تقلید کنیم. "Eat,Pray,Love" را که از "سمان" گرفتم , Convert کردم و ریخته ام توی گوشی ام. در مسیر گوش می دهم تا شاید Fluency ای را که "زوزو" می گفت ندارم , پیدا کردم! خود فیلم را هنوز ندیده ام. تا دقیقه های اولش را که گوش دادم , فیلم را گذاشتم و فقط چک کردم تا بتوانم صداها را به آدم ها وصل کنم. فیلم را بعدا می بینم. شاید تا آن وقت دیالوگ هایش را حفظ شده بودم! البته نه این که فیلم خاصی باشد , نه ! صرفا فیلمی از "جولیا رابرتز " بود که در دسترسم بود. هر چند دیالوگهایش قشنگ است و هم چنین در جهت زنجیره ای از حوادثی که این اواخر برایم اتفاق می افتد با مضمون همان "Are you living your dream؟" و این ها, این فیلم هم در کمال بی رحمی , در همین راستاست. تا ببینیم تا کی می توانیم مقاومت کنیم و رویایمان را بی خیال شویم !

کتاب " ذن و فن نگاهداشت موتور سیکلت " هم بالاخره خیلی اتفاقی در خانه ی خاله جان به دستم رسید . این کتاب هم یکی از زنجیرهای همان زنجیره ای است که گفتم. داستان مردی که با موتور دور آمریکا را می گردد. البته هنوز در صفحات اولش هستم. شاید وسطهایش کم آوردم , پرتش کردم یک گوشه ای و یک " هارلی دیویدسون" خریدم و زدم به جاده! فقط تصور کن!!

امروز دقیقا دو ماه است که این جا هستم. چه قدر زود می گذرد!! دو هفته دیگر هم همگی می رویم "کرج" !! برنامه ی آگهی اکباتان منتفی است. از این به بعد روی کرج تمرکز می کنیم!!
ما هم کد دار شدیم!! از الان غم غربت ما را گرفته! :)

پگی برداشته برایمان خواب دیده. می گویم شام زیاد خورده ای ! می گه , نه اصلا نخوردم! همین کارا رو می کنید ما رو رو تخت بیمارستان خواب می بینید دیگه. به هر حال خواب دیده که من بیهوش بودم و پگی و سمان بالای سرم!! دکتر هم رضایت نامه ی عمل می خواسته و می گفته باید امضا بدهید چون سه جای عمل باقی می ماند!( آخه دکتر جون آدم حسابی تر نبود , رضایت مارو از اینا می گیری؟!) "سمان " هم موافق عمل نبوده اما "پگی" برای عمل اصرار داشته. آخر سر هم عملم می کنند و خدارا شکر خوب می شوم. آقا کسی تعبیر خواب می داند؟ هر چند ر.ک. به خواب بیننده!

و الی آخر

۴ نظر:

سمان اینا گفت...

فکر کن اگه به حرف من گوش می کردن، خوب نمی شدی... ها ها ها [خنده شیطانی]

Maanta گفت...

ای پلید! می دونستم که تو برام نقشه های شیطانی داری! Awake رو دیدی؟

سمان اینا گفت...

نه، در همین رابطس؟
راستی فیلمایی که برات گذاشته بودم رو یادت رفت ببری..
و اینکه من زیاد از ایت-پری-لاو خوشم نیومد....توصیه نمیکنم...اما شما گوش گوش کن (:

Maanta گفت...

:( می خوام فیلمارو!
AWAKE هم در رابطه با عمل قلبه!
این ایت , پری,لاو رو هم که ندیدم اما شنیدنش بد نبود!