۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

خزعبلات با فرمت MP3

خب خب خب .از آن جا که ما امروز حالمان بسیار خوش است و کبکمان با جدیت تمام خروس می خواند! در نتیجه می خواهیم شما را در شادی هایمان شریک کرده و برایتان آرزویی شکستن گردو با دم بنماییم.
از دلیل شادی مان بگذریم که جزو اطلاعات طبقه بندی شده است ! مهم خود شادی است که هستیم عجالتا!
پنج شنبه و جمعه را که باید بیست و چهار ساعته به کار کلاس مشغول باشیم شایدکه برای روز تحویل پروژه که همانا یک شنبه است آماده شده باشیم.
از یک شنبه به بعد برای  یک ماهی که طول می کشد تا ترم جدید به سربالایی برسد , می خواهیم جبران این چند وقت کار و کلاس را در آورده و کمی به اراذل گردی بپردازیم مبسوط.
علی رغم همه ی غرغرها و تهدیدها , تصمیم گرفته ایم فعلا قرارداد اولیه را که همانا سه ماهه می باشد امضا بفرماییم تا ببینیم بعدش هر چه خدا خواست همان می شود و از این حرف ها! این درست که ما بسی سوسول بوده و هر چیزی را زیادی سخت می گیریم ,اما برای این سه ماه و صبر و تحمل ما دعا بفرمایید شدید لوطوفن.
هفته ی دیگر که تاسوعا و عاشوراست و تکلیف روشن. می ماند هفته ی بعدش که اگر مهمان هایمان به تهران رسیده باشند احتمالا برنامه ی کویر مرنجاب یا مصر خواهیم گذاشت. از الان اگر پایه هستید خواهشمند است آمادگی خود را اعلام بدارید!
سینما هم که فعلا فیلم قابل دیدنی روی پرده نیست که ندیده باشیم ( سن پترزبورگ را برداشتند ؟) پس برنامه ی سینما هم نخواهیم داشت. از آن جا که مدت هاست از فرانسه مان استفاده نکرده ایم و تقریباجز Je suis blackboared اش چیز دیگری یادمان نمانده , به فکر تجدید فراش! افتاده و باید چند ساعتی خالی لابلای هفته مان بیابیم ,باشد که فرجی شد و ما باز به فرانسه زبان باز نمودیم!

حالا که این قدر علاف بوده اید که تا این جا را بخوانید , خجالت نمی کشید؟ پاشید یه کار مفید بکنید جای ول گشتن توی بلاگ ها و خوندن این خزعبلات!



پ.ن.:
عکس مال یه سری آدم خوش به حال در کویر مرنجاب است. با اجازه از صاحب عکس!

۱ نظر:

قوطی گفت...

اینم از اون دعوت های همیشگیه؟ قرارمون دو هفته دیگه وسط کویر!