۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

جشنواره ی بی بخار ما 1

هرچند امسال  با قحطی بلیت روبرو شدیم اما از آن جا که نمی شود جشنواره باشد و ما نباشیم این شد که پنج شنبه ای با بلیت خارج از مسابقه ی ساعت دوونیم سینما آزادی , راهی دیدن فیلم شدیم.
آن هم چه فیلمی!!
"توطئه" اثر باشکوه و ارزشمند " حسن هدایت"!!
و جایتان بسیار خالی , جز چند صحنه ای که به علت انفجار چند ماشین و قایق و تیراندازی , چرتمان پاره شد , من که چیزی از فیلم ندیدم. نمی گویم بد بود. شاید هم خوب بود! من که ندیدم. اما همین قدر بگویم که فیلم به درد پخش در بعدازظهر جمعه و آن هم از شبکه ی یک می خورد. اگر خیلی اصرار دارید! که فضای فیلم دستتان بیاید , احمد نجفی را در یکی از فیلم های "استیون سیگال" تصور کنید و با کلی شعار در حد این که "من هر کجا کار کنم اهل همون جا هستم " و این ها و تا آخرش را بخونید.
بگذریم. مهم این بود که ما سه تا خوشض گذراندیم!! :) و با ذرت و خرید بعدش تلافی آن دو ساعت مزخرف را در آوردیم.

هیچ نظری موجود نیست: