۱۳۸۹ اسفند ۲۹, یکشنبه

مبارکا باشه...

خب خب بالاخره وقتش رسیده که خیلی محترمانه با سال 89 خداحافظی کنیم و وارد دهه ی جدیدی بشیم که خدا می دونه قراه چه اتفاقاتی رو از سر بگذرونیم . اما از اونجا که توی دهه ی هشتاد بنده به شخصه خیلی فرق کردم و خیلی چیزها رو از سر گذروندم , فکر می کنم که این دهه ی جدیدی هم پر از سورپرایز خواهد بود.
به هر حال برای همه ی کسایی که این جا رو می خونن , می خوندن , خواهند خوند یا اصلا یکبار هم سر از این جا در نیاوردن آرزو می کنم که تو سال جدید ماکسیمم اتفاقات خوب ممکن براتون و براشون اتفاق بیفته و به هر چی که آرزوشو دارید(دارن) برسید. می دونم که این جا باید مثل همه ی آدم های عاقل بگم به هر چی که صلاحتونه برسید اما دلم می خواد بی خیال صلاح و مصلحت بشم و بگم "ایشالا که خیره"
به هر حال دوستای عزیز , رفقا! . سال دیگه می بینمتون. هممون سبزتر و سرزنده تر و خوشبخت تر و البته شادتر.
می بینمتون
سر سفره و لحظه سال تحویل من رو هم یادتون نره. کلی آرزو رو دستم مونده که باید برآورده بشن :)
برای همتون خیر می خوام.
تا سال دیگه
خداحافظتون باشه.






÷.ن.: این طور که به نظر میاد ما راهی سفریم و داریم می ریم سمت یزد. پس تا چندروز آینده خداحافظ


پ.ن.2:
برنامه ی سینما افتاد هفته ی دوم عید. امیدوارم همتون بتونید بیاید.

هیچ نظری موجود نیست: