۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

هی سوختن و سوختن

من که اصلا نمی فهمم این " ترویج خشونت" و این مزخرفات یعنی چی؟
اصلا آدمی که ورداشته در کمال خونسردی رفته اسید گیر آورده و ریخته رو دختر مردم و بعد هم در کمال پررویی بر می گرده می گه خب می خواستمش اصلا غلط می کنه که ادعای آدمیت داشته باشه که بعد قصاصش ترویج خشونت باشه.
اصلا یه لحظه هم نمی تونم خودمو جای "آمنه" بذارم. فکرش رو بکن داری زندگتو می کنی , بعد یه آدم نفهم مزخرف بیاد گیر بده که خیر سرم عاشقتم و از این حرفا . بعد تو برگردی بهش بگی برو پی کارت بابا.
اونوقت اونم برداره خیلی محترمانه اسید رو خالی کنه رو سروصورتت و
بعدش
تو باشی که هی بسوزی و بسوزی و نه سال لعنتی مزخرف بسوزی و هیچی نبینی و مادرت هی تو رو ببینه و ضجه بزنه و تو هی بسوزی و
پدرت هی آه بکشه و
تو هی بسوزی و ...
اونوقت بعد نه سال که حق طبیعیت رو بخوای و بگی آقا چشمم رو گرفته , دندش نرم , چشمش هم کور , من هم چشمشو می خوام. اونوقت یه مشت لوس ننر بیان بگن که واویلتا و حقوق بشر و زر زر زر....!
اصلا من نمی فهمم اینا چی می گن. می فهمم که "آمنه" بخواد حقشو بگیره . اما این حرفای این جماعت رو نمی فهمم. اصلا اینا چی می گن. این حقیه که خدا به آمنه داده , این ملت چی می گن؟
اصلا به نظر من قصاص خیلی هم جلوی خشونت رو می گیره. اصلا اگه حتی یک نفر رو هم از ترس قصاص , از اسیدپاشی منصرف کنه یعنی باید این کار رو کرد.
این کار یعنی جلوگیری از سوختن و سوختن و سوختن لااقل یک نفر. و به نظر من که می ارزه.
فقط کافیه یه ثانیه اون لحظه و سوختن و سیاهی و نابودی همه چیزت رو یکجا تصور کنی.
یعنی چند روزه دارم خدارو شکر می کنم تمام اون کسایی که بهشون گفتیم نه , آدم حسابی بودن و انقدر شعور داشتن که به تصمیممون احترام بذارن و بر ندارن رو صورت و کل زندگیمون اسید بپاشن.
می دونی چی بیشتر از همه آدم رو می سوزونه حتی بیش تر از اسید؟ این که نه سال تموم باید مدام از خودت بپرسی : " آخه به چه جرمی؟"

۲ نظر:

سمان گفت...

ااااااخ که چه خوب گفتی
یعنی رو اعصابه این حرفاشون
خیلی ببخشید امنه حقوق بشر نداره ولی کسی که از حیوون پست تره حقوق بشر داره... من واقعا عصبی میشم وقتی این همه جو زدگیو می بینم.. یعنی اینا نمی فهمن دختری که این بلا به سرش اومده، روزی نیست که ارزوی مرگ نکنه؟؟؟؟!!!!!!!

zozo گفت...

این جور آدما باید حتما 1 همچین بلایی سرشون بیاد اون وقت شاید آدم شن