۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

پاراالمپیک

دو روزه نشستم بست پای تلویزیون و دارم "پاراالمپیک" نگاه می کنم. اولاش فقط بازی های ایران رو می دیدم و البته والیبال نشسته که کم کهم تعمیم داده شد به کل بازی ها. خداییش هم خیلی قشنگه یعنی خیلی باحال تر از المپیکه. هم هیجانش بیش تره و هم بازیکن هاش پر انگیزه تر.
مخصوصا شنا . یعنی عالیه. فکر کن یه شناگر چینی بود که بدون هیچی دست , یعنی هیچیا! کرال پشت رفت و تازه اول هم شد! برای من که از شنا فقط دست و پازدن و صد البته فرو رفتن ته استخر رو بلدم , انقدر هیجان داشت که نگو! فکر کن اول مسیر چون دست نداشت که میله رو بگیره , یه تسمه رو انداغخته بودن دور میله و شناگر هم با دهنش تسمه رو نگه داشته بود!!
تنیس رو هم که از استرس و هیجان تلاش بازیکن ها برای رسیدن به توپ داشتم سکته می کردم.
والیبال هم که عالیه.
رشته های دومیدانی رو هم چون خودمون بازیکن داریم دیدنیه.
یعنی اصلا کلا این بازی ها دیدن داره. غیرتشون واسه منی که مثلا خودم سالم هستم و به درد لای جرز دیوار می خورم نهایت , هم دیدنیه و هم اسباب خجالت.
آدم می مونه چی بگه!

خلاصه خدا قوت بده به همشون از چینی و آمریکایی تا ایرانیای خودمون.

هیچ نظری موجود نیست: